Saturday, September 18, 2010

دخترها فكر مي كنند اينجوريه

دخترها فكر مي كنند اينجوريه
 حتماً روی ادامه مطلب کلیک کنید.

مهران مديري: جان من سريال قهوه تلخ را كپي نكنيد!

مهران مديري: جان من سريال قهوه تلخ را كپي نكنيد!
با انتشار اولين قسمتهاي قهوه تلخ در شبكه نمايش خانگي، مهران مديرٍٍي در سخنان جالبي، توضيحاتي درباره ساخت اين مجوعه داد.
به گزارش پارس توریسم، قبل از پخش قسمت نخست قهوه تلخ ،مهران مدیری خطاب به مردم بابیان اینکه دلم خیلی برای شما تنگ شده ،توضیحاتی درباره ساخت این سریال ارائه می دهد .
قهوه تلخ یک کمدی تاریخی است

۲۵ مرگ عجیب و باورنکردی در دنیا

۱) آرنولد بنت:
داستان نویس انگلیسی(۱۸۶۷،۱۹۳۱) وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت! ۲) آگاتوکلس:
(خودکامه سراکیوز ۳۶۱، ۲۸۹ ق.م) در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

۱۰ کشور امن دنیا!

یادگارها و عتقیه هایی از محمد پیامبر اسلام در کاخ توپکاپی

در کاخ توپکاپی بخشی به نام موزه اسلامی وجود دارد.بخشی که وقتی وارد آن میشوید آنچنان در خود فرو میروید که دیگر دلتان نمیخواهد از آن بیرون بیایید.یک اطاق کوچک با گنجی که قیمت برای آن نمیتوان گذاشت.در این اطاق کوچک زیر میزها و تابلوهای شیشه ای شما اشیا باقیمانده از پیامبران الهی را میبینید که در طی سالها حکومت عثمانی بر سرزمینهای مصر و عربستان و بیت المقدس به دست آمده اند.در واقع این اشیا از کشورهای زیر سلطه عثمانی یا به زور گرفته شده اند و یا توسط پادشاهان آن کشورها به دولت عثمانی هدیه گشته اند................

مشخصات فنی ژیان

  تولید ژیان از دهه ۳۰ اغاز و با گذشت زمان تغییراتی در شکل ظاهری و قسمتهای فنی ان ایجاد شد که باعث ادامه روند تولید ان و عرضه در مدلهای گوناگون گشت.
از مدلهای ان میتوان dyane ، ۲CV ، Ami ، Mehari و SM را نام برد که مدل مورد بحث ما و موجود در کشورمان Dyane است که در دهه ۷۰ میلادی تولید شد............................